دلم گرفته...
یاد بدبختیام افتادم بازم
نمیدونمچمه چند روزیه حس درس خوندن دارم خدارو شکر ولی چه فایده
۱۷ روز و ۷ ساعت دیگه از الان ۳۰ خرداد 00:27 تا کنکور مونده
با ۱۷ روز خوندن نمیشه که :|
وضع بقیه رو میبینم حالم بدتر میشه همه امادن ولی من :(
این از کنکورم اون از عشقم
:((
● سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ● ۱۲:۲۹ ق.ظ ● pUzzle Of My Heart...❤
محض یادآوریتون...ما را در سایت محض یادآوریتون دنبال میکنید
برچسب: گرفته, نویسنده: بازدید: 23